Spokojknosť našich klientov je pre nás prioritou

Ako začať

V prvom rade je veľmi dôležíté vedieť čo chcem robiť, a čo je cieľom mojej práce ….

Začiatok podnikania vždy sprevádzajú príjemné pocity. Všetko na začiatku vyzerá jednoducho a človek verí, že o 2-3 roky už nebude musieť pracovať. Vytriezvenie prichádza s prvými povinnosťami.

Založenie spoločnosti dnes už nie je zložité, existujú na to špecializované spoločnosti, prípadne advokátske kancelárie, ktoré Vám firmu za prijateľný poplatok založia. Určite je vhodné si hneď od začiatku nájsť účtovníka, s ktorým si nadstavíte ako budete účtovať.

Super, základné povinnosti máme za sebou. Prichádzajú tie dôležitejšie, a to :

  • pripraviť obchodný plán (komu a ako môj produkt/službu ponúkať)
  • nadstaciť vhodnú stretégiu predaja
  • zvoliť vhodný finančný plán
  • zvoliť ciele čo chcem dosiahnuť (krátkodobé/dlhodobé)

 

Dôkladné plánovanie pred začatím podnikania do budúcnosti urýchli celkový rast spoločnosti

Po zodpovedaní otázok vyššie si treba uvedomiť, že pravdepodobne to čo sa chystáme urobiť, už robí viacero spoločností, ktoré nepoteší ďalší “kohút na dvore”. Preto treba byť pripravení, že konkurencia bude podnikať kroky, aby Vám Váš vstup do podnikateľského sveta čo najviac znepríjemnili.

Preto treba byť pripravený treba mať:

  • zvládnuté zákonné povinnosti (GDPR, Všeobecné obchodné podmienky, ….)
  • zmluvy medzi Vami a klientom
  • zmluvy medzi Vami a spolupracujúcimi spoločnosťami
  • “po ruke” právnika, ktorý Vám vždy poradí (vďaka čomu sa viete do budúcna vyhnúť problém a dlhým naťahovaniam sa po úradoch, v horšom prípade súdoch)

V neposlednom rade, treba myslieť na automatizáciu systém už od začiatku. Dnes už veľmi veľa činností dokážu robiť počítače. To čo niekedy ľudskej sile trvalo niekoľko hodín, dokáže počítač vypracovať za pár sekúnd. Samozrejme nie všetko sa dá nahradiť počítačmi, preto je dôležité mať kontrolu nad činnosťami Vašich pracovníkov ako aj kompletný prehľad o stave Vašej spoločnosti.

Preto na začiatok odporúčame porozmýšľať nad vhodným riešením :

  • CRM sytému ( systém na správu zákazníkov/odberateľov/dodávateľov)
  • vhodný účtovný program, kde uvidíte aktuálne informácie o stave finanncií spoločnosti
  • ERP systém (riadenie zákazníkov, procesov v spoločnosti, skladových zásob…)

Možností je naozaj veľmi veľa, preto nevieme odporučiť vhodný postup a nástroje bez dôkladnej analýzy spoločnosti.

Ak máte otázky prípadne záujem o bezplatnú analýzu spoločnosti, prosím kontaktujte nás pomocou kontaktného formuláru :

 

Zostaňme v spojení

Ak Vám zašleme minimálne jednu informáciu, ktorá Vám pomôže, je náš projekt úspešný. Veríme však, že tých informácii získate oveľa viac …

info@rivervalley.sk

Copyright 2019-2021 © Všetky práva vyhradené. River Valley, s.r.o.