google reklama rivervalley 5. apríla 2023

Reklama na Google | Google reklama

Sme Vaša MARKETINGOVO – PORADENSKÁ AGENTÚRA
Poďme spolupracovať na plnení Vašich snov

Reklama na Google
efektívny nástroj pre váš marketing

Ak ľudia potrebujú nejaký produkt alebo službu, s najväčšou pravdepodobnosťou sa obrátia na Google. Reklama na Google sa netýka iba samotného vyhľadávača Google, ale skupiny viacerých stránok a nástrojov. Môžete využívať viac druhov reklamy a marketingových stratégií. Ak je nastavená správne, vaša spoločnosť vďaka reklame na Google doslova ožije a získa možnosť sa ďalej rozvíjať. Časom prinesie finančnú a osobnú slobodu, ktorá vám umožní venovať sa veciam, ktoré sú pre vás v živote dôležité.

Google Ads reklama

 

Google Ads je nový názov (pôvodne Google Adwords) pre širokú škálu reklamných produktov ponúkaných nie len vo vyhľadávači Google, ale aj na rôznych webových stránkach, ktoré Google vlastní. Tieto reklamné služby sú navrhnuté tak, aby pomáhali podnikateľom vylepšiť ich marketing a propagovať svoje konkrétne produkty a služby. Google Ads sa vie zacieliť na celý svet alebo na určené okolie. Vy určíte, kde chcete zobrazovať svoje reklamy, a Google ich ukáže tým správnym ľuďom. Tieto reklamy sa zobrazujú užívateľom internetu pri vyhľadávaní, sledovaní videí na YouTube, vyhľadávaní miest na Google Maps, pri hľadaní aplikácií v Google Play a podobne. Cieľom Google Ads je poskytnúť komplexnú propagáciu podnikov od tých najmenších až po najväčšie a spríjemniť zážitok aj pre potenciálnych zákazníkov.

Cena Google reklamy

 

Cena za Google reklamu sa skladá štandardne z dvoch častí:

  • Vytvorenie kampane – pozostáva z analýzy súčasného stavu, prípravy a spustenia kampane, pričom cena Google reklamy sa pohybuje od 299 eur bez DPH a ide o jednorazový poplatok

  • Pravidelná mesačná správa a optimalizácia Google reklamy – cena sa pohybuje už od 149 eur bez DPH mesačne

     

Google Premier Partner

Stať sa Google Partner znamená, že vaša firma je uznaná ako firma s úspešnými kampaňami, ktorej rastie počet spokojných zákazníkov a dokáže kvalitne viesť marketingové kampane. Google Partners majú skvelé Google Ads schopnosti a sú expertmi na marketing. Keď hovoríme o Google Premier Partners, znamená to, že ide o top firmy s najlepšími výsledkami a expertízou, ktorá spĺňa alebo dokonca navyšuje predpokladaný dosah Google reklám, počet klientov rastie veľmi výrazne a majú aj stabilnú základňu zákazníkov, ktorí sa vracajú.

Ide o akési potvrdenie od Google, že dodávame kvalitné služby. Vďaka tomu sú pre nás dostupné dáta a informácie, ku ktorým nie je bežný prístup. Výhodou je aj to, že noví klienti a nové projekty majú možnosť získať kredit do výšky 350 eur na svoje kampane.

Druhy reklamy Google

Search Ads – Reklama vo výsledkoch vyhľadávania 

Search Ads tvoria skupinu reklám, o ktorých sa vo firmách najviac hovorí, sú to totiž reklamy vo výsledkoch vyhľadávania, ktoré závisia od voľby vhodných kľúčových slov. Táto reklama je tvorená textom a zobrazuje sa, keď zákazník zadá konkrétne heslá do vyhľadávača Google. Firma alebo podnik platí za umiestnenie vo vyhľadávaní, Search Ads sa zobrazujú ako prvé pri vyhľadávaní, ide o tzv. ppc reklamy, a je vysoká šanca, že zákazníci na ne kliknú. 

 

Display Ads – Bannerová reklama na weboch 

Bannerová alebo obsahová reklama je vizuálna reklama zobrazujúca sa na rôznych stránkach a snaží sa prilákať viac klientov na stránky konkrétnej firmy. Zákazníci ju aktívne nevyhľadávajú, ale sú jej vystavovaní, čo pomáha pri budovaní značky, teda brandu konkrétnej spoločnosti. Display reklama môže byť cielená na vybrané  stránky a vieme ju využiť celosvetovo na tisícoch stránok, na ktorých je možné reklamu zobrazovať. Tento druh reklamy je využívaný aj na remarketing, čiže spätné inzerovanie klientov, ktorí už vykonali nejakú akciu (napríklad navštívili web stránku, objednali si produkty z e-shopu, prípadne iba vložili produkty do košíka a ešte ich nenakúpili) prípadne na oslovovanie vlastných zoznamov kontaktov.

Bannery delíme na 4 základné druhy:

  • grafické bannery

  • textové bannery

  • interaktívne bannery

  • animované bannery

Video reklama na YouTube

Online marketing často využíva miesta, na ktorých bežný užívateľ internetu trávi veľa času. Približne 65% všetkých užívateľov pravidelne sleduje videá na YouTube, preto správne umiestnenou reklamou môžeme osloviť veľké množstvo nových zákazníkov. 

Základné typy reklám na YouTube sú:

  • preskočiteľné reklamy

  • nepreskočiteľné reklamy

  • mikrospot reklamy

  • out-stream reklamy

Najväčšou výhodou je teda zasiahnutie širokého publika. Video reklama sa hodí najmä na propagáciu produktov, ktoré si môže človek hneď zakúpiť v e-shope alebo na emocionálne podfarbené reklamy, ktoré sledovatelia videí nepreskakujú a tvoria povedomie o určitej značke.

 

Shopping Ads – nákupné kampane

Shopping Ads sú určené pre e-shopy ponúkajúce produkty. Zákazníkovi sa zobrazia počas nakupovania a obsahujú veľmi konkrétne informácie – názov a cenu produktu, e-shop, v ktorom si ho môžu zakúpiť a často aj recenzie od zákazníkov, ktorí už produkt kúpili.

 

Gmail reklama

Ide o reklamy, ktoré oslovujú potenciálnych zákazníkov tak, že sa im zobrazujú vo vrchnej časti ich inboxu. Reklamy sa takto objavujú vo webovom prehliadači na mobilných telefónoch aj na počítačoch. Ich výhodou je, že môžu byť ukladané aj preposielané ďalej, prispôsobia sa akémukoľvek displeju a na mobilných telefónoch môžu zahŕňať aj tlačidlá ako ihneď zavolať a podobne. 

Max Performance reklama

Max Performance alebo tiež nazývaná výkonnostná reklama je zameraná na dosiahnutie maximálneho úspechu reklamných kampaní. Je zacielená na konkrétne výsledky a umožňuje využívať všetky druhy Google reklamy v jedinej kampani. Hodia sa pre klientov, ktorí hľadajú komplexné riešenie pre svoju spoločnosť.

 

Lokálne kampane

Lokálne kampane sú ideálne pre kamenné predajne, pretože nemá zmysel propagovať produkty napríklad na zahraničných webových stránkach, pokiaľ chceme prilákať zákazníka do svojej predajne v konkrétnom meste. Jej výhodou je možnosť lokalizovať skupinu zákazníkov zo Slovenska, ktorí môžu reálne navštíviť váš obchod alebo ateliér.

Google reklama pri správnej konfigurácii dokáže efektívne dosahovať stanovené ciele. Máte pri nej maximálnu kontrolu nad svojím rozpočtom, napríklad si viete určiť denný rozpočet, cenu za kliknutie alebo cenu za konkrétnu aktivitu (napríklad nákup v e-shope). Kvalitný marketing je to, čo v dnešnej dobe odlišuje úspešné podniky od neúspešných a investície do online reklamy sa vám niekoľkonásobne vrátia. 

 

Ako Vám môžeme pomôcť?

Ak Vám zašleme minimálne jednu informáciu, ktorá Vám pomôže, je náš projekt úspešný.
Veríme však, že tých informácií získate oveľa viac …