Aký je rozdiel medzi online a offline marketingom?

Online marketing - River Valley
  • Sociálne siete – marketing sociálnych médií zahŕňa využitie populárnych sociálnych sietí na budovanie identity značky a dosahovanie marketingových cieľov. V rámci stratégie digitálneho marketingu môžete platformy ako Facebook, Twitter, TikTok, Instagram a LinkedIn použiť na tieto činnosti: 1. Uverejňujte obsah, ktorý je zacielený na relevantné publikum. 2. Odpovedajte na komentáre, zdieľania a označenia páči sa mi, aby ste spravovali a zlepšovali svoju reputáciu. 3. Uveďte nové produkty alebo spustite propagačné akcie a výpredaje. 4. Poskytujte služby zákazníkom alebo odpovedajte na spätnú väzbu od svojich zákazníkov.
  • SEO – cieľom SEO je zlepšiť viditeľnosť vášho webu vo vyhľadávačoch, ako je Google. Okrem iných dôležitých faktorov zahŕňa výber strategických kľúčových slov, vytváranie hodnotného obsahu, optimalizáciu technických faktorov webových stránok a prilákanie spätných odkazov. Cieľom je, aby sa stránky na vašom webe zobrazovali vysoko vo výsledkoch vyhľadávania pre relevantné kľúčové slová.
  • PPC – PPC alebo platba za kliknutie je typ internetového marketingu, ktorý zahŕňa inzerentov, ktorí platia poplatok za každé kliknutie na jednu z ich reklám. Jednoducho, za reklamu platíte len vtedy, ak sa na vašu reklamu skutočne klikne.
  • Obsahový marketing (content marketing) – obsahový marketing je proces vytvárania a distribúcie hodnotného, relevantného obsahu. Cieľom je rozšíriť, zaujať a udržať cieľovú skupinu potenciálnych alebo existujúcich zákazníkov. Napríklad blog, ktorý ponúka množstvo rád, návodov a nástrojov. 
  • E-mail marketing – e-mailový marketing je proces zasielania marketingových materiálov na e-mailové adresy predplatiteľov, ktorí súhlasia s ich prijímaním.
  • Dosah – online sa reklama na váš produkt môže dostať aj k ľuďom na druhej strane zemegule. Dosah je teda úplne neobmedzený. 
  • Dostupnosť – jedinou podmienkou dostupnosti je to, že potenciálny zákazník musí mať prístup na internet.
  • Merateľnosť – mnoho online marketingových nástrojov vám umožňuje sledovať a analyzovať výkonnosť reklamy. Poskytujú tiež oveľa jasnejší obraz, ako by ste získali pri počítaní hovorov, ktoré dostanete po odvysielaní televíznej alebo rozhlasovej reklamy. 
  • Nízke náklady – údaje z online marketingu ukazujú, čo funguje a čo nie. Pri každej kampani tak môžete svoj rozpočet minúť efektívnejšie. Môžete napríklad použiť Google Search Console na sledovanie organickej CTR (miery prekliknutia) alebo percenta používateľov, ktorí klikli na váš web.
Offline reklama - River Valley
  • kongresy
  • výstavy
  • televízia (reklamy)
  • rádio
  • veľtrhy
  • printová reklama, letáky, plagáty
  • Offline marketing má dosah na širokú cieľovú skupinu. Napríklad taká TV reklama je stále atraktívna pre firmy a značky. Je z jedným z najpopulárnejších médií. Má obrovský dosah a umožňuje reklamu v kombinácii obrazu, zvuku, efektu. 
  • Zároveň offline marketingu venujú zákazníci viac pozornosti. Tradičné reklamy v telke a na billboardoch priťahujú pozornosť.
  • Fyzická podoba – letáky priťahujú ľudí preto, že ich dostanú do schránky a ich prezeranie nevyžaduje žiadnu námahu.
  • Dôveryhodnosť – tradičné formy marketingu sú pre ľudí známe a tým aj dôveryhodnejšie.
Tags

Podobné články

Kontaktujte nás

Staňte sa naším partnerom vo svete digitálneho marketingu.

Radi Vám zodpovieme na všetky otázky a pomôžeme Vám vybrať tie správne služby – na mieru pre Vás.

Výhody spolupráce s River Valley
Čo bude nasledovať?
1

Telefonický kontakt

2

V prípade potreby dohodneme online/offline stretnutie

3

Pripravíme návrh spolupráce  

Náplánujte si bezplatnú konzultáciu