Prečítajte si náš blog
Získajte hodnotné informácie nie len z digitálneho marketingu.

Top 10 marketingových metrík, ktoré musíte poznať na meranie kampaní
Meranie kampaní a správna interpretácia marketingových metrík vám pomôže získať cenné poznatky, optimalizovať výkonnosť a maximalizovať váš návrat na investíciu (ROI). V tomto článku si

Top 10 marketingových metrík, ktoré musíte poznať na meranie kampaní
Meranie kampaní a správna interpretácia marketingových metrík vám pomôže získať cenné poznatky, optimalizovať výkonnosť a maximalizovať váš návrat na investíciu (ROI). V tomto článku si

Remarketing – úspešný nástroj pre opakované oslovenie potenciálnych zákazníkov (za zlomok ceny)
Vedeli ste, že až 97 % návštevníkov webových stránok opustí stránku bez vykonania konverzie? Čo ak by ste mali druhú šancu zaujať týchto potenciálnych zákazníkov

Ako identifikovať cieľovú skupinu, prispôsobiť jej ponuku a vytvoriť jedinečné postavenie na trhu- model STP
Každý podnik, bez ohľadu na svoju veľkosť či odvetvie, túži po jednom, a to osloviť svojich zákazníkov presne tak, aby reagovali. Základom úspešnej marketingovej stratégie

Štruktúra reklamnej kampane na sociálnych sieťach – Facebook a Instagram – Business Manager
Business Manager od Facebooku je jedným z najpopulárnejších nástrojov na správu reklám, pretože umožňuje komplexnú a prehľadnú organizáciu kampaní. Tento nástroj poskytuje firmám a marketingovým

Ako zlepšiť viditeľnosť vašej webovej stránky pomocou SEO? Praktické rady a techniky na optimalizáciu pre vyhľadávače
Mať atraktívnu a funkčnú webovú stránku je iba prvým krokom k úspechu. Aby bola vaša stránka skutočne efektívna, musí byť ľahko dostupná a viditeľná pre

Kampane na sociálnych sieťach – Facebook, Instagram – ich konverzie a ciele
Pre marketingové agentúry je nevyhnutné využívať tieto platformy na efektívne kampane, ktoré dosahujú konkrétne ciele a generujú vysoké konverzie. Tento článok sa zameriava na kampane

Ako tvoriť a distribuovať hodnotný obsah na prilákanie a udržanie zákazníkov?
Zabezpečiť, že váš hodnotný obsah skutočne osloví a zaujme vašich potenciálnych zákazníkov, je kľúčovým cieľom každej úspešnej marketingovej stratégie. Tvorba a distribúcia takéhoto obsahu si