DHL Sereďmaratón je cyklistické podujatie, ktoré sa každoročne koná v meste Sereď a okolí. Cyklomaratón je zameraný na amatérskych aj profesionálnych cyklistov a ponúka rôzne kategórie pretekov pre účastníkov všetkých vekových skupín a výkonnostných úrovní. Trasa vedie cez zaujímavé miesta a malebné scenérie v okolí mesta, čo z podujatia robí obľúbenú športovú akciu pre široké spektrum cyklistov.
Ciele
- Zvýšenie povedomia o podujatí medzi cieľovou skupinou fanúšikov cyklistiky a športu.
- Podporiť predaj vstupeniek s cieľom dosiahnuť vypredanosť pred podujatím.
- Vytvoriť dôslednú komunikáciu o partneroch, novinkách a produktoch spojených s pretekmi.
Nástroje a stratégie
Google reklama– Cielené kampane na Google sme prispôsobili tak, aby oslovili športových nadšencov a priaznivcov cyklistiky. Vytvorili sme reklamné skupiny zamerané na relevantné kľúčové slová a lokality, čím sme zvýšili viditeľnosť podujatia pre potenciálnych účastníkov. Pravidelné optimalizácie nám umožnili dosiahnuť lepší zásah a konverzie s efektívnym využitím rozpočtu.
Sociálne siete – Facebook a Instagram- Pripravili sme obsahovú stratégiu so zameraním na konzistentnú a dynamickú komunikáciu. Na pravidelnej báze sme publikovali príspevky týkajúce sa hlavných, generálnych a dlhoročných partnerov pretekov, noviniek a produktov. Tento obsah nielenže informoval a zaujal našu komunitu, ale pomohol zvýšiť povedomie o podujatí a jeho partneroch.
V komunikácii sme sa zamerali aj na interakciu s fanúšikmi a sledovateľmi, čím sme vytvárali silné prepojenie medzi značkou a jej publikom. Príspevky o novinkách, nových partneroch a špeciálnych produktoch sa ukázali ako veľmi úspešné a rezonovali s cieľovou skupinou.
Výsledky
Vypredanosť lístkov tri týždne pred pretekmi! – DHL Sereďmaratón ako aj detský sereďmaratón.
Naša kombinácia Google reklamy a sociálnej komunikácie viedla k vypredaniu všetkých vstupeniek s predstihom, čo bolo nad očakávania. Zvýšená viditeľnosť na Google a aktívne zapojenie komunity na sociálnych sieťach zabezpečili maximálny počet účastníkov. Spolupráca medzi našou marketingovou agentúrou a klientom prebieha už niekoľko rokov za sebou a vždy sa nám podarilo splniť cieľ s minutím len cca 40% zo stanoveného rozpočtu.
Pravidelná komunikácia o partneroch pomohla zvýšiť ich hodnotu a zároveň prehĺbiť ich vzťah s podujatím.
Pre klienta DHL Sereďmaratón sme vytvorili efektívnu marketingovú stratégiu, ktorá viedla k skvelým výsledkom – vypredaniu lístkov a silnému zapojeniu komunity.