H-Dental, zubná klinika vo Zvolene, oslovila našu marketingovú agentúru River Valley, aby optimalizovala svoje online marketingové aktivity. Zubná klinika chcela prilákať viac miestnych pacientov a premeniť návštevnosť webových stránok na skutočné rezervácie zubných ošetrení.
Výzvy
Napriek solídnej povesti v tejto oblasti zubná klinika H-Dental zápasila s nízkou mierou konverzie z návštevnosti svojich webových stránok. Klinika nevyužívala na maximum potenciál svojich digitálnych kanálov a miera prekliknutia (CTR) z online reklám bola pod priemernými štandardmi. Ich predchádzajúce kampane, hoci generovali návštevnosť, neviedli k dostatočnému počtu konverzií.
Implementované riešenia
Identifikovali sme niekoľko kľúčových oblastí na zlepšenie stratégie digitálneho marketingu H-Dental.
Reštrukturalizovali sme kampane kliniky s platbou za kliknutie (PPC). Zahŕňalo to presné cielenie, zameranie sa na konkrétne hľadané výrazy a úpravu znenia reklamy tak, aby lepšie zarezonovala u potenciálnych pacientov, ktorí hľadajú konkrétne služby, ako sú zubné implantáty, bielenie zubov alebo dentálnu hygienu.
Spustili sme reklamy na sociálnych sieťach – Facebooku, Instagram zacielené na Zvolen a okolie. Tieto reklamy obsahovali vizuálne príťažlivé propagácie, čo vyvolalo vlnu potenciálnych konverzií, potenciálnych klientov.
Výsledky
Po niekoľkých mesiacoch implementácie novej stratégie spoločnosť H-Dental zaznamenala výrazné zlepšenia:
Vďaka optimalizovaným reklamám a lepšiemu zacieleniu sa CTR kampaní kliniky zlepšilo na viac ako 17 %. Nové kópie reklám v kombinácii s lokalizovaným zacielením dobre zafungovali u potenciálnych pacientov a prilákali viac kliknutí na ich stránky.
Konverzný pomer sa zvýšil na viac ako 6 % – Viac návštevníkov webových stránok podniklo kroky, ako napríklad vyžiadanie konzultácie alebo plánované ošetrenia.
Úspešne sme transformovali online prítomnosť zubnej kliniky H-Dental a priniesli obchodné výsledky. Zubná klinika nielenže zaznamenala nárast návštevnosti webových stránok, ale zaznamenala aj viac konverzií, čo sa premietlo do vyšších rezervácií pacientov. Táto spolupráca ukazuje silu dobre štruktúrovanej stratégie digitálneho marketingu pri zlepšovaní výkonnosti spoločnosti na konkurenčnom trhu.
Ak chcete zlepšiť digitálny marketing svojej kliniky a dosiahnuť lepšie výsledky, v River Valley vám pomôžeme dosiahnuť rovnaký úspech.